קבוצות לחיזוק מיומנויות חברתיות

אנחנו מאמינים בכוחה של קבוצה חברתית, המתרגלת מיומנויות חברתיות בקרב בני אותו הגיל.

קבוצה לחיזוק מיומנויות חברתיות במרכז ביחד - פרדס חנה

ביחד נלמד:

במפגשים ילמדו הילדים תקשורת מחברת, הקשבה, יתרגלו יוזמה ,העלאת רעיונות למשחק והתמדה במשחק עד תומו. יתרגלו יצירת קשרים ,איך להתחבב בקבוצה, איך לשים לב לתגובות האחר ,יעלו מודעות לדרך בה נוהגים הם עצמם בחברת ילדים. ילמדו להזמין חבר הביתה ולהתכונן למפגש .

בתוך קבוצה קטנה ,אנו מצליחים לתווך לילדים את ההתנהגות הרצוייה ,אנו עוצרים את המפגש ברגעי המשבר ומובילים את הילדים לשיח ולחשיבה מדוע הסתבכו ,האם דיברו חזק מידי ,פעלו בלי לקבל רשות ,העליבו חבר ,התעלמו מחוקי המשחק, הגיבו באימפולסיביות ובעוצמה, ואולי,היו אדישים, דיברו בשקט לא היישירו מבט ולא הצליחו לייצר עניין?  הניתוח המשותף מוביל לקביעת כללים למשחק עם חבר ,מיומנויות חברתיות. אנו מלווים את הילדים עד למציאת הפיתרון לבעיה החברתית שעלתה במפגש, מסייעים להם בהשגת תחושת שליטה והצלחה ומוסיפים למוכנות שלהם להתנסות במפגשים חברתיים נוספים, מצויידים  בכלים איך לפעול ובמוטיבציה לנסות .

וגם נלמד:

 

משך הקבוצה: 16מפגשים + 2 מפגשים הדרכת הורים.
משך המפגש: שעה.
בתום כל מפגש ההורים מקבלים כלים להעברת המיומנות לחיי היום יום ולתרגול אפשרי בבית.
השיטה על פיה מתנהלת הקבוצה הינה קוגניטיבית התנהגותית, בשילוב עקרונות וכלים מטיפול ה CBT . הקבוצה מתאימה במיוחד לילדים המראים תסמינים של הפרעת קשב וריכוז , אימפולסיביים ,לילדים עם לקויים בויסות רגשי-חושי , לקויות למידה , חרדה חברתית , ביישנות , לקויות תקשורת.

מידי מפגש מתרגלים אסטרטגיות כגון לעצור ,להקשיב, לפתור בעיות, לגייס מאמץ כשנתקלים במטלה מאתגרת ,לנהל כעס, להרגע בעת תסכול ,להתגבר על עלבון ,לשים לב כיצד אחרים מגיבים להתנהגות שלי .

מתי, איפה, כמה?

המפגשים מתקיימים במרכז ביחד, רח' האורנים 89 פרדס חנה.

מגוון ימים ושעות אחר הצהריים, על פי קבוצת הגיל המתאימה: גילאי גן. גילאי יסודי . מתבגרים.

עלות הקבוצה:

18 מפגשים, 230 שקלים למפגש : 
4140 שקלים .בחלוקה לארבעה תשלומים. העלות כוללת ,ליווי והדרכה להורים, שיחת טלפון עם מורת הכתה/הגננת או הצוות החינוכי על פי הצורך.

** שימו לב כי לזכאים לקבל טיפולי ריפוי בעיסוק או טיפולים רגשיים, ניתן  להגיש חשבוניות לחלק מקופות החולים ולדרוש השתתפות .

ומה עם ההורים?

בחלק מהמפגשים ההורים נכנסים ומשתתפים במשחק כחלק  מהפעילות. ההורים מקבלים עדכון והדרכה במפגשים האישיים.

להרשמה לסדנא

מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם: